منشور اخلاقی کارکنان نمایندگی مجاز ۲۲۰۴ ایران خودرو سعید قناعتی
تعالی مسیر بی نهایت است که پایان ندارد ، بر این اساس کارکنان نمایندگی مجاز ۲۲۰۴ سعید قناعتی برای تکریم مشتریان منشور اخلاقی ذیل را سرلوحه و راهنمای خود قرار داده اند.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که در ارائه خدمات ، مشتری «مهمترین اصل» است از همین رو انجام خواست های بحق و جلب رضایت او را بر خود واجب می دانیم.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که رعایت ادب ، احترام متقابل ، تکریم توام با رفتاری صمیمانه و دوستانه در برخورد با مشتریان وظیفه و رمز موفقیت ما است.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که گوش فرا دادن به سخن مشتریان ، مهمترین اصل در برقراری ارتباط موثر و درست است لذا تلاش برای دستیابی به این مهم را لازم میدانیم.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که وقت شناسی ، تعهد و دقت در عرضه خدمات مطلوب به مشتریان و رعایت حقوق ایشان ، از مهمترین وظایف ما می باشد.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که امانت داری ، صداقت ، تواضع و مسئولیت پذیری ، پشتوانه محکم اعتماد مشتریان به نمایندگی می باشد لذا کوشش در آراستن خویش به این صفات را واجب می شماریم.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که راهکارهای جدید خدمات و بهبود آن به وسیله کار تیمی ، نوآوری و خلاقیت و بهبود امور از طریق پیشنهادات و رهنمودهای مشتریان به دست می آید از این رو مشارکت در امور و نقدپذیری را نشانه بلوغ و رشد خود و کل نمایندگی می دانیم.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که فراهم آوردن امکانات ، آرامش خاطر مشتریان و انجام به موقع و سریع امور و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان از اساسی ترین وظایف ما می باشد.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که باید ضمن تکریم و تلاش برای جلب رضایت مشتریان با اتکا به خداوند متعال در پی تحقیق اهداف نمایندگی با دیدگاه برد-برد باشیم.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که یکی از مبناهای مهم ارزیابی عملکرد ما ، نظرات و میزان رضایت شما مشتریان عزیز است.
-
ما کارکنان بر این اعتقادیم که کارکنان شایسته مهمترین دارایی های نمایندگی برای پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان و خلق ارزش برای آنها می باشند.